محل تبلیغات شما
در تحقیق پدیدارشناسی محقق کنترلی بر جامعه مورد تحقیق اعمال نمی کند،زیرا به دنبال آن است که بدون ایجاد هرگونه حساسیت در جامعه،که منجر به مصنوعی شدن رفتار اعضا می شود،به ثبت رفتار بپردازد.در این نوع پژوهش،نقش محقق عبارت است از مشاهده گر همدل(empathic observer)که می خواهدبه نوعی عینیت دست یابد.در واقع نقش و هدف محقق ورود به تجربه ی مشارکت کنندگان و دیدن آن تجربه به شیوه خود آنان است.در این معنا،محقق و مشارکت کنندگان در تحقیق همکارند.

بررسی تفاوت رویکرد پدیدارشناسانه شوتز، هوسرل و رویکرد تفهمی وبر:

ساخت نمونه های آرمانی در پژوهش پدیدارشناختی از دیدگاه شوتس:

مروری بر جامعه شناسی پدیده شناختی:

تحقیق ,محقق ,مشارکت ,نقش ,رفتار ,کنندگان ,در تحقیق ,در این ,مشارکت کنندگان ,تحقیق پدیدارشناسی ,نقش و

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کارت سلامت تهرانسر